Hoe het werkt
Onze succes aanpak
Het overstappen naar een nieuwe IT-beheerpartner kan aanvoelen als een grote ingrijping. Dat snappen we. Met onze succes aanpak blijft jouw IT-omgeving altijd stabiel en operationeel.
Succes aanpak 1. Onboarding & inventarisatie
Hoe werken we samen?
We starten met een gezamelijke kick-off om onze specialisten snel operationeel te krijgen. We bespreken wie we zijn, wat we voor jullie gaan doen, wat de rolverdeling is en hoe we optimaal kunnen samenwerken.
Daarnaast analyseren we jullie IT-omgeving en brengen we alle onderdelen in kaart.
- Kick-off
- Scan en inventarisatie IT-omgeving
- Input voor roadmap
Succes aanpak 2. Overnemen as is
CMDB Op Orde
Een goed gevulde Configuratie Management Database is essentieel voor effectief IT-beheer. Zo loggen we niet alleen tickets, maar activeren we ook policies voor licentieverlengingen, upgrades en meer.
- Inrichten Topdesk omgeving
- Activeren Self Service Portal
- CMDB vullen en configueren
- ISO 27001 polices activeren
Succes aanpak 3. Roadmap en eerste verbeteringen
Stap voor stap verbeteren
We stellen samen een roadmap op om je IT-omgeving stap voor stap te verbeteren. Zo krijg je inzicht in de jaarlijkse doelen en de concrete resultaten per kwartaal. Elk project wordt op basis van een kosten-batenanalyse beoordeeld.
We starten met de grootste risico’s voor de continuïteit en veiligheid van je bedrijf.
- Opstellen roadmap
- Opstellen kosten-baten analyse voor projecten
- Must-do projecten starten
Succes aanpak 4. Managed
Support van experts
Als de IT basis op orde is, blijven we continu werken aan het veilig en soepel laten werken van jouw IT-omgeving. Onze servicedesk zorgt voor eerste- en tweedelijns support, we monitoren en verbeteren proactief en plannen maandelijkse overleggen met je eigen service manager in.
De IT-roadmap is afgestemd en we werken per kwartaal aan de juiste prioriteiten.
- Helpdesk & support
- Service management overleg
- Monitoring & verbetering
- Backup & governance